środa, 6 lutego 2013

Ogłaszamy Candy


Kochani!!!
Ogłaszamy Candy!
Nagrodą będzie NIESPODZIANKA!


Zasady są proste, należy:

1. Umieścić powyższe zdjęcie na swoim blogu z linkiem do naszej strony, informując swoich znajomych o naszej stronie i "słodkim" Candy.
2. Dodać nasz blog do Blogów Obserwowanych.
3. Pozostawić komentarz pod tym postem. 

Zapisy trwają do 21.03.2013 do północy.
Wyniki ogłosimy 23 marca


Ważne:
W Candy, mogą wziąć udział wyłącznie osoby posiadające bloga, oraz zamieszkujące na terenie Polski.


Osoby, które nie mają bloga, a mają konto na Facebooku, zapraszamy na naszą stronę Facebookową, gdzie również postanowiliśmy zorganizować Candy.

DZIĘKUJEMY WAM, 
że z nami jesteście, że zaglądacie do nas i chętnie nas czytacie!


BANEREK DO POBRANIA 
o niższej rozdzielczości 
tutaj:






21 komentarzy:

  1. Z wielką przyjemnością chciałam poinformować, że biorę udział w moim pierwszym Candy. Baner z linkiem do strony oczywiście już umiesciłam na swoim blogu. Pozostawiając komentarz pod tym postem pozdrawiam serdecznie cicho marząc o słodkiej niespodziance:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem łasuchem ,więc z przyjemnością się zapiszę:)Wieczorkiem dodam banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam z przyjemnością, info na blogu już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie się przyłączę, ciekawa jestem, co to za słodka niespodzianka.. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście i Ja chętnie wezmę udział w zabawie :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Boję się niespodzianek, ale trudno, zapisuję się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ale słodko się zapowiada, zgłaszam się. obserwuję a banerek u mnie na blogu:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam i z miła chęcią biorę udział w słodkim Candy:) Słodycze uwielbiam, więc nie mogę się oprzeć takiej okazji:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. z ogromną przyjemnością zapisuję się na twoje candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    aga z http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy!
      Pani Magdaleno, z przykrością musimy pominąć Panią w losowaniu, bowiem w regulaminie wyraźnie zaznaczyliśmy, że:
      " W Candy, mogą wziąć udział wyłącznie osoby posiadające bloga, oraz zamieszkujące na terenie Polski."
      Musimy niestety trzymać się tych zasad.
      Ale proszę się nie martwić. Niebawem zorganizujemy ponownie jakiś konkurs, w którym będą mogli wziąć udział, również nasi anonimowi czytelnicy.
      Pozdrawiamy serdecznie

      Usuń
  11. Ach... słodycze:) Mniammm..... :) Z przyjemnością dołączam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się :) słodycze.... zawsze!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm ja jako niesamowity łasuch też ustawiam się w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja staję w kolejce po te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam maliny i........... i niespodzianki, więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja się zapisuję i słodkości niespodziewanych wypatruję :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodkości bardzo lubię więc chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Na ostatnią chwilę ale oczywiście sie zgłaszam do zabawy :)
    Banerek u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście zostaję u was na dłużej :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niespodzianki są najlepsze :o) :o) :o)
    Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...